تاریخ انتشار:۰۸:۲۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: تیم ملی هندبال نوجوانان با شکست برابر تیم مقتدر کره جنوبی نایب قهرمان مسابقات آسیا شد و سهمیه دیدارهای جهانی را از آن خود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین و حساس‌ترین مصاف خود در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین، دیشب به مصاف تیم کره جنوبی مقتدرترین تیم آسیا رفتند.
ملی پوشان نوجوان ایران که با شایستگی با همراهی کادر فنی مجرب خود به دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافته بودند دیشب برابر تیم کره جنوبی قرار گرفتند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به سود کره‌جنوبی به اتمام رسید.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در پایان دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ مقابل کره جنوبی تن به شکست داد و عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به دست آورد.

این تیم پیش از این با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در دیدارهای قهرمانی جهان را کسب کرده بود.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در منامه بحرین، با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین