تاریخ انتشار:۱۶:۵۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه دهدشت خطاب به وزیر کشور گفت: به سرزمین دشت‌های تشنه خوش‌آمدید؛ این مردم کارخانه و شغل نمی خواهند، درد مردم ما آبریز است و آبریز و آبریز.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،امام جمعه شهرستان کهگیلویه در حضور وزیر کشور که ظهر امروز به این شهرستان سفر کرده است در خصوص سد آبریز خطاب به وحیدی گفت: به سرزمین دشت‌های تشنه خوش‌آمدید، به کهگیلویه ای که آب دارد اشتغال ندارد خوش‌آمدید، به کهگیلویه ای که زمین دارد اجازه برداشت آب نمی‌دهند خوش‌آمدید، به سرزمین گنج و رنج خوش‌آمدید، این‌جا کهگیلویه است از یک طرف سد مارون ۱ هست از طرف دیگر سد کوثر قرار دارد اما مردم کهگیلویه اجازه برداشت آب ندارند.

 
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر ادامه داد:  جناب آقای وحیدی؛ مردم کهگیلویه آب را تا بندر لنگه از سد کوثر رسانده اند اما ۵کیلومتری سد کوثر آب شرب پایدار ندارد.
 
وی افزود: این‌که شما در همین یک ماه ۲ بار به استان ما آمده‌اید نشان از محبت حضرت‌عالی است؛ این مردم شغل نمی‌خواهند کارخانه نمی‌خواهند اشتغال نمی‌خواهند؛ به آقای محرابیان بفرمایید اجازه دهید آبریز احداث شود مردم مشکلشان حل خواهد شد، آبریز یعنی ۳۰ هزار هکتار کشاورزی، یعنی نبض زندگی در کهگیلویه، یعنی عدم شرمندگی جوانان نزد پدر و مادرشان؛ شنیده‌اید که می‌گویند آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم؛اگر یک مصداق می‌خواهید پیدا کنید در کهگیلویه وجود دارد.
 
امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد:  ما کنار ۲ سد و رودخانه مارون خروشان قرار داریم اما برای خوردن هم اجازه برداشت نداریم؛ نمی‌دانم این چه قاعده‌ای است و دیگران چه کرده‌اند که این سدها ایجاد شد اما به مردم کهگیلویه اجازه داده نشد.
 
 وی در پایان تاکید کرد: شرکت و کارخانه دردی از ما دوا نمی‌کند درد مردم ما آبریز است و آبریز و آبریز؛ خواهش می‌کنم این قول را به ما بدهید که مسئله آبریز را شخصا پیگیری نمایید که حق این مردم و مطالبه عمومی این مردم است.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.