تاریخ انتشار:۱۳:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
وزیر کشور:
عصر دنا: وزیر کشور در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری دارد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوعی جز شایستگی مدنظر نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،احمد وحیدی امروز در سفر به گچساران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت طرح‌های اقتصادی کشور گفت: اصلاحات اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم است که بخش‌هایی را انجام داده و برخی‌ هم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت با قدرت برخی از گردنه‌های را پشت سر گذاشته، افزود: کشور آینده خوب و درخشانی در پیش دارد.

وی در خصوص برنامه تحولی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان مردم عزیزی دارد و استاندار جهادی و پای کار به همراه نمایندگان و مدیران مشغول کار و خدمت برای مردم هستند.

وزیر کشور بیان کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد، ضمن اینکه یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافت که زمینه‌ساز یک حرکت نو و جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر استانداران گفت: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمات شبانه روزی به مردم هستند.

وی همچنین در خصوص اینکه برخی از فرمانداری‌های استان با حکم سرپرستی اداره می‌شوند، گفت: حکم سرپرستی مهم نیست مهم این است که باید به عنوان مسئول جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده و به وظایف خود عمل کنند.

وی در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری دارد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوعی جز شایستگی مدنظر نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین