تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
عصر دنا: جمعی از مطالبه گران احداث سد آبریز با تجمع جلوی فرمانداری دهدشت خواستار پیگیری این پروژه حیات بخش شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، احداث سد آبریز طی سال های اخیر به عنوان یک خواسته مهم مردم شهرستان های کهگیلویه و چرام بوده و در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

اخیرا جوسازی فضای مجازی در استان خوزستان و شایعه سازی مبنی بر لغو مجوز احداث این سد مردم کهگیلویه را نگران کرده و خواستار شفاف سازی مسئولان برای اقدامات انجام گرفته در راستای احداث سد هستند.

مطالبه گران سد آبریز جلوی فرمانداری تجمع کردند/فرماندار: همراه شما هستیم /سد آبریز درد مشترک مردم و مسئولان است

امروز جمعی از کشاورزان و مطالبه گران با تجمع جلوی فرمانداری دهدشت این مطالبه را فریاد زدند.

فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در بین تجمع کنندگان حاضر شدند.

مطالبه گران سد آبریز جلوی فرمانداری تجمع کردند/فرماندار: همراه شما هستیم /سد آبریز درد مشترک مردم و مسئولان است

مطالبه گران آبریز پلاکاردهایی با مضمون« آبریز حق طبیعی کهگیلویه»،«آبریز را سیاسی نکنید»،«آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم»،«کهگیلویه مظلوم است» در دست داشتند.

در یکی از پلاکاردها هم آمده بود:

با صبری لبریز از بی عدالتی و تبعیض خواهان استیفای حق آبه شرعی و قانونی مردم کظلوم کهگیلویه و احداث سد آبریز در حداقل زمان ممکن هستیم!

فرماندار کهگیلویه در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از همراهی مردم و تلاش های نماینده کهگیلویه و مسئولان استانی و استاندار گزارشی از فرایند احداث سد ارایه کرد. 

وی خطاب به مردم گفت؛ مطالبه گری شما به حق و همه ما همراه و همگام با شما هستیم چرا که باور داریم احداث سد تحول بزرگی در شهرستان ایجاد کرده و با توجه به ایجاد اشتغال بسیاری از اسیب های اجتماعی به حداقل خواهند رسید. 

فرماندار کهگیلویه افزود؛  بدانید که استاندار، نماینده مردم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان با تمام وجود در کنار و همراه شما هستند و پروژه احداث سد هیچگاه از دستور خارج نشده و روند ادامه دارد. 

مطالبه گران سد آبریز جلوی فرمانداری تجمع کردند/فرماندار: همراه شما هستیم /سد آبریز درد مشترک مردم و مسئولان است

وی ضمن تقدیر مجدد و. مکرر از زحمات نماینده کهگیلویه گفت؛  مشکل اساسی ومهم پروژه ها مجوز زیست محیطی است که حل شده و البته مخالفت ها نابه جا و غیر کارشناسی است و یقین بدانید روند احداث سد به جد در حال پیگیری است تا با کسب مجوزها در وزارت نیرو با کد دار کردن پروژه ها برای اخذ اعتبار به سازمان برنامه وبودجه ارسال شود. 

موسوی ضمن دعوت مردم به حفظ قانون گفت؛  فراینده کسب مجوزهای سد در حال انجام است. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین