تاریخ انتشار:۱۱:۱۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
نامه نماینده اسبق مجلس به استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: نماینده اسبق کهگیلویه در یادداشتی کوتاه نسبت به تغییرات جغرافیایی در استان و انتقال منابع آبی به استان های همجوار واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،نماینده اسبق کهگیلویه در یادداشتی کوتاه نسبت به تغییرات جغرافیایی در استان و انتقال منابع آبی به استان های همجوار واکنش نشان داد.

 متن نامه سید علی محمد بزرگواری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد سلام علیکم
احتراما زمزمه هایی وجود دارد که بخشی از مناطق سرزمینی کهگیلویه به حوزه گچساران ملحق شده است در حالی که از صدها سال قبل تاکنون رودخانه نازمکان و خیرآباد مرز میان کهگیلویه و گچساران بوده است و خبرها حکایت از الحاق پهنه دریاچه سد مارون به استان خوزستان دارد و خبر بایکوت شدن سد مارون ۲ یا همان سد آبریز به گوش می‌رسد و خبر قرار داد آب سد تنگ سرخ برای آب شرب شهر شیراز هم در فضای مجازی پیچیده است.
حضرتعالی وظیفه دارید به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این گونه شایعات پایان دهید و چنانچه این گمانه زنی ها صحت داشته باشد باز وظیفه شما است که به مردم اطلاع رسانی کنید تا مردم مطالبه گری کنند و از تجزیه مناطق و استان جلوگیری نمایند.
وفقکم الله ان شاءالله
تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱
سید علی محمد بزرگواری
 
 
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.