تاریخ انتشار:۱۹:۲۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فیلمی مبنی بر ریزش تونل در جاده دهدشت-پاتاوه در فضای مجازی در حال انتشار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،صبح امروز فیلمی که نشان می‌دهد یکی از تونل‌های جاده دهدشت-پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که به روز افتتاح نزدیک می‌شود، ریزش می‌کند.

محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ما ضمن تکذیب اطلاعات این فیلم و رد شایعه‌ها در این رابطه گفت: این فیلم مربوط به اوایل سال ۱۳۹۹ است و خسارت جانی به دنبال نداشت.

وی با اشاره به تداوم عملیات ساخت این تونل، افزود: به دلیل تجربه ریزش، ساخت و بهسازی آن حساسیت و دقت بیشتری در کار را می‌طلبد و پیش بینی می‌شود تا یک سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

راستا بیان کرد: کار ساخت دهانه‌ها و فضای بیرونی تونل انجام شده و محکم کاری فضای داخلی آن برای جلوگیری از ریزش مجدد آن با تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران این حوزه در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به ساخت کنارگذر برای تردد خودرو‌های سبک و سنگین اشاره کرد و ادامه داد: جاده دهدشت-پاتاوه مسدود نیست و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی در پایان وقوع ریزش مجدد تونل در جاده دهدشت-پاتاوه را تکذیب کرد و از مردم خواست به شایعه‌ها و اطلاعاتی کذب که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، توجه نکنند و اخبار را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین