تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت و پتانسیل ویژه و با اهمیت مناطق عشایری اشاره و بیان کرد: منطقه سبزمیر ظرفیت عالی دارد و وسیع هست، و یک منطقه با طبیعت غنی و بکر‌ است که باید مسوولان به ظرفیت های این منطقه توجه کنند که ماهیت عشایری آن حفظ شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سرکشی از عشایر سوزمیر از توابع دیشموک گفت:  هدف ما بازدید از وضعیت عشایری بویژه بررسی مشکلات این قشر شریف بود که در سیل اخیر آسیب جدی و خسارت زیادی دیدند.

آیت الله حسینی افزود: راه های ارتباطی مناطق عشایری بامشکل‌مواجه شد که اداره راهداری و امور عشایری باید اقدامات لازم و سریع را انجام دهند.

وی، به ظرفیت و پتانسیل ویژه و با اهمیت مناطق عشایری اشاره و بیان کرد: منطقه سبزمیر ظرفیت عالی دارد و وسیع هست، و یک منطقه با طبیعت غنی و بکر‌ است که باید مسوولان به ظرفیت های این منطقه توجه کنند که ماهیت عشایری آن حفظ شود.

حسینی گفت: این منطقه مناسب کشاورزی،دامداری‌و‌همچنین گیاهان دارویی می‌باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار