تاریخ انتشار:۱۰:۳۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد، توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی است.

وی افزود: در همین خصوص از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۳۰طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۶۰میلیارد تومان برای مددجویان این نهاد اجراشده است.

مبشری به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد است.

وی تصریح کرد: کاریابی برای مددجویان و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار، ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان مستعد از محل تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه امدادی و بانکی، رسیدگی و نظارت بر حسن فعالیت‌های اشتغال و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از دیگر برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های اجرایی این نهاد در حوزه اشتغال در سال جاری اشاره و بیان کرد: اجرای ۸۱۰۰ مورد اشتغال زایی از طریق اجرای طرح های اشتغال یکی از مهمترین برنامه ها در این خصوص است.

مبشری بیان کرد: امیداست با تعامل همگانی با دستگاههای اجرایی به خصوص بانکهای عامل، بتوانیم گامی مؤثر در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان وتوسعه پایدار استان برداریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.