تاریخ انتشار:۱۹:۱۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: به رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت کهگیلویه و بویراحمد گذرنامه زائران اربعین باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرهنگ باقری آزاده رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت گفت: در صورت پایان اعتبار این گذرنامه‌ها باید به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ برای دریافت گذرنامه جدید مراجعه کنند.

رئیس اداره گذرنامه و مهاجرت افزود: در روز‌های منتهی به اربعین حسینی افراد زیادی برای دریافت گذر نامه مراجعه می کنند که بهتر است این اطلاعات را داشته باشند.

وی افزود: ۱۱دفتر پلیس به علاوه ده در شهرستان‌های استان فعال است و مراجعه کننده باید قبل از مراجعه به دفاتر مدارکی، چون کارت ملی، شناسنامه، عکس، کارت پایان خدمت و رضایت والدین برای افراد زیر ۱۸سال را به همراه داشته باشند.

باقری آزاده اضافه کرد: زائران در صورت مفقودی برگ ترددشان، می توانند به نمایندگی‌های سیاسی در بصره، نجف، کربلا، بغداد و کاظمین مراجعه کنند تا برگ تردد مجددا برای آنها صادر شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.