تاریخ انتشار:۱۷:۳۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل بیمه سلامت خبر داد
عصر دنا: مدیر کل بیمه سلامت گفت: افراد بدون بیمه برای بهره مندی از خدمات بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،مدیر کل بیمه سلامت این استان گفت: بیمه سلامت به عنوان بزرگترین دستگاه بیمه گر و دولتی است و هیچ گونه سهام خصوصی در سازمانها ندارد.

کیان دهراب پور با بیان اینکه بیشترین افراد تحت پوشش را روستاییان و عشایر تشکیل می دهد افزود: اگر بیمه سلامت نباشد مردم از لحاظ هزینه کرد هزینه های زیادی را برای درمان متحمل می شوند.

وی بیان کرد: همه افراد تحت پوشش از ۹۰ درصد تخفیف بیمه ای در بیمارستانها برخوردار می شوند.

کیان دهرابپور افزود: اشخاص تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از خدمات بیمه ای بیمارستانهای تامین اجتماعی نیز استفاده کنند، و درصورتی که خدمات در بیمارستانهای دولتی امکان پذیر نباشد می توانند از خدمات بیمارستانهای خصوصی در سایر شهرستانها استفاده و با مراجعه به بیمه سلامت هزینه های درمان را دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه سایر افراد تحت پوشش بیمه سازمانها هم می توانند از این ظرفیت استفاده کنند گفت؛ بیمه سلامت ۷۰ درصد هزینه های مربوط به دارو، پزشک، رادیولوژی و سایر موارد را پرداخت می کند.
 
دهراب پوراضافه کرد: با حذف ارز دارو ضرری متوجه مردم نخواهد شد و این مبلغ و هزینه به عهده مردم نیست زیر بیمه سلامت این هزینه را پرداخت می کند.
 
دهرابپور افزود: تمامی هزینه های درمان نازایی نیز از طریق بیمه سلامت پرداخت می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.