تاریخ انتشار:۱۷:۳۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ضربه‌های زیادی از جریان نفوذ دیده، افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر هم به واسطه همین جریان بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ترسیم ویژگی‌های دولت اسلامی، بیان خدمات دولت و پیگیری مطالبات مردمی از دولتمردان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ضربه‌های زیادی از جریان نفوذ دیده، افزود: شهادت شهیدان رجایی و باهنر هم به واسطه همین جریان بود و باید خطر نفوذ در جایگاه‌های مختلف نظام را ترسیم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم اشاره و عنوان کرد: اخیر فردی متوهن و فتنه‌گر، کسی که به جمهوریت نظام و آزادی مردم خیانت کرد و از صبر و رأفت مقام معظم رهبری سو استفاده کرد و با آن بیانیه بی‌شرمی را از حد گذرانده و همراه با استکبار ، اسرائیل و داعش اظهاراتی علیه شهید همدانی بیان کرد.

وی ادامه داد: شهدا برای تمامیت ارضی کشور و حفاظت و حراست از مردم از جان و هر چه داشتند گذشتند آنها عزیز دل مردم هستند و این را در مراسم تشییع شهدا خصوصا شهید سلیمانی، شهید همدانی و شهید حججی اثبات کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: شعار داعش عراق، سوریه سپس تهران بود و اگر شهدا نبودند باید برای مقابله با تروریست‌ها در ایران خسارت زیادی متحمل می‌شدیم، مطلب  مطرح شده در خصوص شهدا بی‌انصافی و نامردی است.

خاضع عنوان کرد: برای این فرد که به ساخت شهدا توهین کرد باید این سخن امام حسین(ع) که فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید را یادآور شد البته از فردی که توهین کنندگان به مراسم عاشورا درسال ۸۸ را خداجوی دانست انتظاری نمی‌رود، بلکه انتظار داریم سیاسیون در این زمینه مرزبندی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.