کد خبر: ۱۸۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۲۷ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود سواد رسانه‌ای از آسیب‌های جدی فضای مجازی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی استان با تسلیت ایام محرم  با اشاره به اهمیت فضای مجازی و سبک زندگی و ضرورت ساماندهی این فضا گفت: فضای مجازی می‌تواند بر سبک زندگی افراد تأثیر مثبت و یا مخرب داشته باشد.

سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرم دل با بیان اینکه فضای مجازی و جهانی شدن ارتباطات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است ابراز داشت: از گذشته تا امروز رسانه دست استکبار بوده و غرب اثری زیادی بر این فضا داشته است و آنگونه که می‌خواهند بر ضد کشور‌ها تبلیغ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند واقعیت‌های غرب بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام بسیار تلاش کرده اند مانع دست یابی جوانان به حقایق اسلام شوند و منابع حقیقی را از دسترس خارج کردند، افزود: اگر واقعیت‌های غرب بازگو و داشته‌های ما عنوان شود، همه معادلات تغییر می‌کند.

فرمانده سپاه فتح گفت: ظلم به زنان در غرب ظلم مدرن است، ولی با ابزار رسانه واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهند.

وی با اشاره به شکست‌های اسرائیل از ۲۰ سال گذشته تاکنون و منفور و محصور بودن این رژیم کودک کش، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها در دنیا به جایگاه‌های رفیعی دست یافته است.

خرم دل اهمیت فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این فضا فرصتی ارزنده برای شناخت و معرفی ظرفیت ها و توانایی های کشور و منطقه خواهد بود و باید کاربران با مقایسه خدمات جمهوری اسلامی با دشمن مقابله کنند.

وی گفت: فعالان فضای مجازی باید با زبان‌های مختلف از همین فضا جایگاه جمهوری اسلامی را معرفی کنند.
فرمانده سپاه فتح داشتن سواد رسانه‌ای در فضای مجازی را ضروری و لازم ارزیابی کرد و ابراز داشت: برخی ها در فضای مجازی با ارائه آمار ، اطلاعات و اخبار نادرست چهره کهگیلویه و بویراحمد را زشت نشان می‌دهند که این زیبنده نام این استان نیست.

خرم دل تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ها و فرهنگ نابی دارد و باید فرهنگ ناب مردم این دیار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه مسئولان و مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند گفت:ضروری است مطالبه گران و فعالان فضای مجازی، جایگاه و شأن مدیران را حفظ و با رفتار مناسب و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقدام کنند. 
فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دشمن در بحث حجاب و عفاف با تمام قدرت در حال فعالیت است و باید با این دسیسه توسط رسانه و فعالان فضای مجازی مقابله شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نصیر جعفرن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
اتفا قن ما هم همینطور فکر می کنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.