تاریخ انتشار:۰۹:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق :
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در این استان از مرز ۵۲۰ مگاوات با رشد ۲۰ درصد بطور بی سابقه ای گذشته است و چنانچه مشترکین برق مدیریت مصرف برق در استان نداشته باشد امکان خاموشی و قطعی برق وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،جمال معتمدی زاده روز سه شنبه در جمع رسانه ها با اعلام  اینکه روند صعودی مصرف برق در این استان نگران کننده است تصریح کرد تنها با همراهی مشترکان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده تأمین برق پایدار در این استان را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده شاهد افزایش دما  بگفته مسئولان سازمان هواشناسی در ایران و استان خواهیم بود و اکنون انتظار داریم همه مردم در صرفه جویی برق و خاموش نمودن وسایل برقی پُرمصرف خود در ساعات پیک بار نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نگران روزهای آینده تامین برق در صورت روند کنونی مصرف از سوی مشترکین هستیم و انتظار داریم مشترکین در صرفه جویی مصرف برق، نهایت همکاری را بیشتر از گذشته از خود نشان دهند.

معتمدی زاده از خسارت های فراوان سیلاب به تاسیسات صنعت برق در این استان خبر داد و ظهار داشت: تمام تلاش مان را بکار می گیریم تا برق مشترکین خانگی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی ساعات پیک بار قطع نشود اما نیازمند مشارکت مردمی هم در این ارتباط هستیم.

وی گفت: میزان مصرف برق در این استان در نیم قرن اخیر بطور نگران کننده ای سیر صعودی دارد و شبکه های توزیع نیروی برق برای تامین برق پایدار با مشکلات جدی مواجه است.

برچسب ها: مصرف برق ، صرفه جویی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.