تاریخ انتشار:۲۲:۲۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت : باز بودن دریچه منهول حوضچه شرکت آب و فاضلاب روستایی بخش چاروسا باعث شد یک گراز و ۳ توله براثر سقوط در آب تلف شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متاسفانه بی‌تفاوتی مسؤولان آب و فاضلاب بخش چاروسا در ایمن سازی دریچه منهول حوضچه آب شرب این شهرستان باعث تلف شدن یک راس گراز ماده به همراه ۳ توله‌اش شد.

وی گفت : در ۵۰ کیلومتری مرز مناطق حفاظت شده با آزاد، منبع آب شرب بخش چاروسا احداث شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه بر اثر عدم تمهیدات ایمنی لازم توسط مسؤولان آب و فاضلاب شهری و روستایی بخش چاروسا، یک قلاده گراز به همراه ۳ توله‌اش در حوضچه دریچه منهول که مملو از آب بود سقوط کرده و همگی تلف شدند.

جاودان خرد ادامه داد: با توجه به اینکه مسؤولان آب و فاضلاب بخش وظیفه ایمن سازی این حوضچه‌ها را داشتند اما در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کردند، لذا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد : محیط زیست شهرستان کهگیلویه تا حصول نتیجه از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع خواهد بود تا ضمن ایمن سازی دریچه از اتفاقات ناگوار احتمالی آینده جلوگیری شود.

برچسب ها: مرگ گراز ، حیات وحش
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.