تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین آمارهای میزان مصرف برق در این استان، اظهارداشت: براساس آمارهای ارائه شده از مرکز دیسپاچینگ شرکت، رکورد مصرف برق در این استان بعد از نیم قرن شکسته شده و متاسفانه این رشد مصرف همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمال معتمدی زاده با استقرار در مرکز پایش و بررسی آخرین وضعیت میزان مصرف برق مشترکین، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد ( ساعت 13 تا 18 و 20 تا 24 ) اکنون از مرز 509 مگاوات گذشته که در نیم قرن اخیر، این میزان مصرف بی سابقه و چشمگیر بوده است.

وی از افزایش 17 درصدی مصرف برق نسبت بمدت مشابه سال قبل در این استان خبرداد و یادآورشد: ما هم اکنون شاهد افزایش مصرف 73 مگاواتی برق در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای خود ما بسیار نگران کننده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان ( ساعت 20 تا 24 ) نیز 506 مگاوات بوده که از افزایش بیش از 50 مگاواتی نسبت بمدت مشابه سال قبل خبر می دهد.

معتمدی زاده، بیشترین میزان مصرف برق در این استان را همچنان مُتعلق به شهرستان گچساران با 183 مگاوات ذکر و یادآورشد: مشترکین برق در این شهرستان نسبت بمدت مشابه سال گذشته نیز 11 مگاوات برق بیشتر مصرف کرده اند.

وی از رشد نگران کننده مصرف برق در شهرستان بهمئی و گذر آن از مرز 48 مگاوات هم خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در این شهرستان نسبت بمدت مشابه پارسال شاهد افزایش مصرف 14 مگاواتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان چُرام با 33 مگاوات و رشد مصرف هشت مگاواتی همچنان کمترین میزان مصرف برق در این استان را دارد.

معتمدی زاده، میزان مصرف برق در پیک ملی را هم 66 هزار و 35 مگاوات با افزایش 16 درصدی مصرف عنوان کرد.

به گزارش ......، 285 هزار مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 210 هزار مشترک خانگی هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.