تاریخ انتشار:۰۷:۲۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: بانوی کهگیلویه و بویراحمدی برای قضاوت در رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا عازم تایلند شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس هیات هاکی این استان گفت: لیلا ایران زاده داور بانوی هاکی استان از سوی کنفدراسیون هاکی آسیا به این رقابت ها دعوت شد.
شهلا گشتاسبی نیا افزود: رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا، از ۱۷ تا ۲۵ مردادماه در کشور تایلند و شهر بانکوک برگزار می‌شود.
وی از شرکت تیم‌های آقایان و بانوان کشور‌های ایران، قزاقستان، چین تایپه، سنگاپور، کامبوج، اندونزی، پاکستا ن، مالزی و تایلند در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و بیان کرد: چهار داور بین المللی هاکی کشورمان از استان‌های کرمان، شیراز، همدان و کهگیلویه و بویراحمد این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.
گشتاسبی نیا، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان کشور در این رقابت‌ها گفت: لیلا ایران زاده در روز نخست این رقابت‌ها دیدار تیم‌های سنگاپور و مالزی و چین تایپه و پاکستان را قضاوت می‌کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار