تاریخ انتشار:۰۷:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر‌کل صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستیابی به قله‌های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پیام مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

بسمه تعالی
ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
"سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد"
روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف میباشند. روز خبرنگار تداعی گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی " محمود صارمی " می‌باشد که با خون خود حیات تازه‌ای به عزت خبرنگاران بخشید. روز خبرنگار، روز تکریم صاحبان اندیشه و قلمی است که با آزادگی برای توسعه و تعالی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.. بی شک دستیابی به قله‌های توسعه جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.
اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران که همواره در اطلاع رسانی صحیح و دلسوزانه تلاش می‌کنند گرامی میدارم و برای این مجاهدان بی ادعا آرزوی سلامتی، سرافرازی و توفیق عزتمندانه از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

                                                                                                              امیر رئوف
                                                                                            مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار