تاریخ انتشار:۰۷:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: بخشی از خسارت سیل در مناطق عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد جبران می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
شایان نادری افزود: این ستاد جبران خسارت های ناشی از سیل در بخش های دام و وسایل خانه در استان را پذیرفته است و به زودی در این خصوص اقدام می شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان افزود: طرح برآورد شمار دام های تلف شده بهره برداران کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سیل به منظور تامین اعتبار خرید دام آغاز شده است.
وی بیان کرد: در این طرح کارشناسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با حضور میدانی تعداد دام های تلف شده بر اثر سیل اخیر در استان را برآورد کرده و پس از تامین اعتبار برای خسارت دیدگان دام خریداری می کنند.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جبران خسارت های سیل بر وسایل خانه مانند فرش، یخچال، تلویزیون و سایر نیازهای اولیه سیل زدگان استان نیز در دست اقدام است.
وی بیان کرد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی تاکنون گروه های جهادی خدماتی مانند تخلیه آب در برخی واحدهای مسکونی سیل زدگان را انجام داده است.
در سیل اخیر ۲ هزار و ۴۵۰ بسته حمایتی و معیشتی،  ۷۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ قطعه نایلون در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.