تاریخ انتشار:۱۰:۳۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۵۳ فقره سرقت در شهرستان‌های کهگیلویه و چرا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون‌خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان قرار گرفت. وی افزود ماموران با انجام گشت‌زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند. مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۵۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و چرام اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد ازشهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.