تاریخ انتشار:۱۸:۰۱ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی باشت از کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرمانده انتظامی شهرستان باشت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه در این شهرستان،  موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ علی مسعودجو افزود: مأموران در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی نیسان پارک شده در منزل شخصی در این شهرستان ۲ تن و ۸۴۰ کیلو گرم آرد قاچاق  را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مسعودجو ارزش این مقدار آرد‌ کشف شده را ۱۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و  پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت با بیان اینکه مبارزه بی‌امان پلیس با بر هم زنندگان امنیت اقتصادی  ادامه دارد، گفت: شهروندان  در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.