تاریخ انتشار:۱۵:۰۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم می کردند و سپس از مزاحمت خود کلیپ تهیه و آن را در اینستاگرام به اشتراک می گذاشتند، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ بهنام زمانی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: برابر گزارش واصله و با رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان مشخص گردید: افرادی در معابر و اماکن عمومی برای دختران نوجوان ایجاد مزاحمت کرده و در حین ایجاد مزاحمت خود اقدام به تهیه فیلم نموده و سپس آن را به شکل استوری در اینستاگرام به اشتراک می گذاشتند.
وی افزود با توجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو نفر از عاملین ایجاد مزاحمت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر، در بازرسی از آنان ادله مرتبط با جرم نیز کشف و ضبط گردید.
زمانی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس فتا منتقل، در خصوص موضوع پرونده از آنان تحقیق که ابتدا منکر بزه انتسابی گردیدند ولی در ادامه با ارائه مستندات به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را سواستفاده و اخاذی از دختران جوان بیان نمودند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.