تاریخ انتشار:۱۸:۴۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: ۹ محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محور دیلم به این شهرستان توقیف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ ارسلان خادمیان روز دوشنبه اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین شهرستان گچساران حین اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایست و بازرسی این محموله های قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات ۲ دستگاه وانت پراید، سه دستگاه سمند،سه دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور یکهزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد خوراکی ،یکهزار و۷۰ طاقه پارچه، ۱۲۰ عدد لوازم خانگی، ۲ دستگاه موتور کامل خودرو و تعدادی کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالا های کشف شده را چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، عنوان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی گچساران تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۸۴محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شده بود.

وی تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیر زیادی کالا از جمله لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، دستگاه های صوتی تصویری و سایر کالاهای قاچاق بدون هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

خادمیان ابراز داشت: اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان ناامن خواهد کرد.

خادمیان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.