تاریخ انتشار:۱۳:۵۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده چرام-دهدشت که سال‌ها معطل مانده بود ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

کیومرث حاجی‌زاده در نشست پیگیری پروژه‌های شهرستان کهگیلویه، گفت: ۴۰ میلیارد تومان برای تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز محور باغچه‌-سادات و ۱۵ میلیاردتومان برای تعریض و روشنایی تنگ پیرزال گذاشته‌ایم.
معاون عمرانی استانداری، خواستار احیای طرح بازآفرینی دهدشت شد و گفت: شهرداری و شهرسازی پای کار بیایند و این مهم را به سرانجام برسانند.
حاجی زاده به فعال کردن طرح های آبرسانی به چهار شهر، سد آبریز و جاده پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و گفت: در بحث جاده‌های روستایی بالغ بر ۷۰۰ میلیاردتومان اعتبار در اختیار اداره راهداری قرار گرفته است.
وی افزود: طرح جامع دهدشت به زودی به امضای استاندار می رسد و تا آخر این هفته ابلاغ خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری با بیان اینکه طی چند سال اخیر اقدامات بزرگی در استان و شهرستان‌ها انجام شده است گفت: برخی پروژه‌هایی که غیرفعال بودند، فعال شدند و روند خوبی دارند.
دکترحاجی‌زاده افزود: در بحث پروژه‌های فرهنگی در سال‌جاری از هر جایی بتوانیم کمک می‌کنیم.
وی، امیدآفرینی بین مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات را بیان کنیم، خدمات نظام را هم بگوییم.
حاجی زاده اظهار داشت: کسانی که یاس و ناامیدی را گسترش می‌دهند در زمین معاندین نظام هستند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.