تاریخ انتشار:۰۹:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از فراهم شدن شرایط جوجه‌ریزی و تولید پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

 سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران بسته مشوقی تولیدکنندگان مرغ گوشتی را تشریح کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولیدکنندگان مرغ گوشتی هیچ نگرانی بابت تولیدات خود نداشته باشند و مطمئن باشند که همه مازاد تولید آن‌ها از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری خواهد شد تا به عنوان یک ذخیره استراتژیک هر وقت نیاز باشد به بازار تزریق شود تا مصرف‌کنندگان نیز نگران کمبود گوشت مرغ نباشند.

وی همچنین از عقد قرارداد با مرغداران در پایان دوره پرورش به عنوان خرید قراردادی خبر داد و توضیح داد: با این دو بسته تشویقی هیچ تولیدکننده‌ای نباید نگران بازاریابی محصولات خود باشند.

معتمدی‌پور افزود: همچنین تسهیلات ارزان‌قیمت خرید نهاده برای همه مرغداران پیش‌بینی شده و بانک کشاورزی پای کار است و حتی در روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به تولیدکنندگان است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تولید برای جهاد کشاورزی یک اصل مهم است، گفت: علاوه بر آنکه نهاده مورد نیاز مرغداران تا ۲۱ اردیبهشت با همان قیمت قبل تامین شده، این نهاده‌ها بدون محدودیت و با ارز نیمایی به روز در سامانه بازارگاه بارگزاری می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست و با همه وجود در کنار تولیدکنندگان خواهیم بود.
وی ادامه داد: هر مرغداری که بخواهد بیش از ظرفیت اسمی خود، جوجه‌ریزی کند، مجوز لازم صادر می‌شود و همکاران من در دامپزشکی نیز در این زمینه همکاری خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: علاوه بر خرید قراردادی محصول نهایی مرغداران، شرایط خرید نهاده به صورت مدت‌دار 2 ماهه نیز در سامانه بازارگاه فراهم شده تا هیچ نگرانی و محدودیتی برای جوجه‌ریزی تولیدکنندگان مرغ گوشتی نباشد.

معتمدی‌پور از همه مرغداران خواست تا با سیاست‌های کلان امنیت غذایی هماهنگ و همراه باشند و در کنار دیگر عوامل به رسالت خطیر خود در حوزه تولید به خوبی عمل کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از رایزنی خود با استاندار برای رفع مانع چک برگشتی و معوقه تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات کم‌بهره خبر داد و یادآور شد: از همه بخشداران، دهیاران، ائمه جمعه، بسیج، صمت، تعزیرات و همه همکاران خانواده بزرگ جهاد کشاورزی انتظار می‌رود، در تامین امنیت غذایی مردم پای کار و در کنار تولیدکنندگان باشند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.