تاریخ انتشار:۱۵:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: واحدخانواده کانون‌های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد "فراخوان ترویج ازدواج ساده و بهنگام" برگزار می‌ کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول واحد خانواده کانون های خدمت رضوی در این استان گفت: به مناسبت دهه کرامت و با هدف ترویج ازدواج ساده، همزمان با ورود خادمان رضوی و حاملان پرچم متبرک امام رضا (ع) به کهگیلویه و بویراحمد این فراخوان برگزار می‌شود.
زهرا مرادیان برپایی مراسم عروسی ساده، مهریه حداکثر ۱۴ سکه بهار آزادی، ازدواج زیر سن ۲۵ سال و جهیزیه ساده را از محور‌های این فراخوان عنوان کرد.
وی ادامه داد: در صورت تمایل زوج‌های جوان، امکان برپایی آیین عقد و عروسی زیر پرچم امام رضا (ع) با حضور خدام رضوی، فراهم است.
مسئول واحد خانواده کانون خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جوایز این فراخوان هم گفت: اسکان چهار روز در مشهد مقدس، اهداء بسته متبرک و فرهنگی رضوی، برخورداری از خدمات مشاوره رضوی به مدت پنج سال و حمایت اقتصادی از فرزندآوری بعد از ازدواج از جوایز این فراخوان است.
مرادیان اضافه کرد: متقاضیان برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۷۴۳۱۸۸۳ تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.