تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی جهت ایراد سخنرانی در مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم علی خواجوی، شورای تامین شهرستان گچساران طی مصوبه‌ای برگزاری هرگونه مراسم تحت این عنوان را ممنوع اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در پی دعوت از آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی جهت ایراد سخنرانی در مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم علی خواجوی، شورای تامین شهرستان گچساران طی مصوبه‌ای برگزاری هرگونه مراسم تحت این عنوان را ممنوع اعلام کرد.

علی خواجوی از چهره‌های برجسته و اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویر احمد بود که سال گذشته پس از ابتلاء به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم‌کرد.

منصوری ضمن ابراز تاسف از این تصمیم به امتداد گفت: متاسفانه این روز‌ها شاهد برخی رفتار‌های امنیتی هستیم. اگر تدبیری در امور وجود داشت، باید می‌دانستند که انجام این برنامه نسبت به لغو آن برای حکمرانی ترجیح بیشتری داشت.

دبیرکل حزب اتحاد ملت همچنین اظهار کرد: متاسفانه نقض حقوق مدنی و سیاسی شهروندان تبدیل به رویه شده است. به عنوان نمونه مهم، متاسفانه در هفته‌های گذشته شاهد برخورد امنیتی با کارگران، معلمان، بازنشستگان و سایر اقشاری بوده‌ایم که نسبت به وضعیت معیشتی و اجتماعی خود معترض هستند. در حالیکه این نوع مواجهه با مطالبات اصناف و گروه‌های اجتماعی تلاش پر هزینه و بی نتیجه‌ای است برای سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌های جامعه. اولین گام برای حل مشکلات جامعه امروز ایران مواجهه واقع بینانه با آنهاست.

منصوری ضمن اعتراض به شرایط موجود، رمز برقراری آرامش در کشور را بازگشت همه صاحبان قدرت به قانون دانست و گفت: سال‌هاست ما برای کسب بدیهی‌ترین حقوق افراد و نهاد‌ها و جریان‌های منتقد در حال تلاش هستیم و متاسفانه در شرایط امروز هیچ اراده‌ای برای اصلاح امور نمی‌بینیم./ امتداد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.