تاریخ انتشار:۰۹:۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات پایش همه منابع و مخازن آب استان در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 

آغاز عملیات پایش منابع آب کهگیلویه و بویراحمد/ هیچ آلودگی فیزیکی و شیمیایی در آب نیست

 سارا جمشیدی اظهار کرد: طرح ایمنی آب در 5 پایلوت شهری و روستایی در مناطقی از شهرهای یاسوج، دهدشت، مادوان و روستاهای موگرمون و تنگاری دشت روم آغاز گردیده است.

وی بیان کرد: پایش منابع آب شامل همه مخازن و چاه های آب استان را از نظر فیزیکی و شیمیایی در سال جدید شروع نموده و خوشبختانه با اطمینان باید عرض کنم که منابع آبی استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ گونه آلودگی فیزیکی و شیمیایی ندارند.

جمشیدی ادامه داد: گواه این ادعا آزمایش های مستمر همکارانمان در آزمایشگاه به روز شرکت آبفا و البته استناد به بررسی ها و نظارت های مستمر مراکز بهداشتی است.

وی با اشاره به شعار سال جاری اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم شرکت آبفا برای سال جاری ارتقاء سطح سلامت محدود چاه های آبی است که مشکلاتی دارند و در مدار استفاده نیستند.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برنامه شرکت آبفا ارتقاء سطح کیفیت این چاه ها به وسیله روش های دانش بنیان است تا دیگر نیازی به حفر چاه های جدید و هزینه های مازاد بعلاوه برداشت های بی رویه از سفره های زیر زمینی نباشیم. 

جمشیدی بیان کرد: این اقدام پس از بررسی های دقیق و موشکافانه و با اطمینان 100 درصدی از کیفیت آب تصفیه شده خواهد بود.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان باواشاره به جلسات کارگروه حفاظت کیفی منابع آب خاطرنشان کرد: این کارگروه اقدامات خوبی به ویژه برای جمع آوری منابع آلاینده در حریم چشمه ها، رودخانه ها و تاسیسات آبی داشته، ضمن آنکه اگر طرحی ملاحظات زیست محیطی را نادیده گرفته باشد از ادامه فعالیتشان جلوگیری شده است.

وی افزود: در این میان خط قرمز شرکت آبفا و بویژه کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان سلامت آب مردم است و در این باره با هیچ کسی مماشات نداشته و این را هم قاطعانه گفته ایم که صدور مجوزهای فعالیت در حریم تاسیسات آبی منوط به رعایت قابل قبول استاندار دهای حفاظت کیفی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.