تاریخ انتشار:۰۰:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عصر دنا: سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار این استان مشخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"کریم روزبهان" افزود: این کارگروه با تشکیل جلسات اضطراری به اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها و همچنین مقابله با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اصناف، کسبه و بازاریان، کمک کرد.

وی با بیان اینکه در این نشست درخواست اتاق اصناف مرکز استان در خصوص سود عمده‌فروشان و خرده‌فروشان واحدهای صنفی مرغ فروشی شهر یاسوج و مصوبه کارگروه فرعی تنظیم بازار جهاد کشاورزی در خصوص افزایش نرخ گوشت قرمز گرم بررسی شد، اظهارکرد: با رأی اعضاء با افزایش جزئی نرخ گوشت قرمز موافقت شد.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این جلسه قیمت هر کیلوگرم گوشت کره و بره ۱۵۵ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم گوشت بز و میش ۱۱۵ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو نیز ۱۱۵ هزار تومان تصویب شد.

روزبهان تصریح کرد: با توجه به ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌ها و شرایط خاص کشور، هیچ‌کدام از اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بدون طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی، نباید کالا و خدمات خود را افزایش دهند.

 وی بیان کرد: در صورت مشاهده این موارد، با اعضاء هیئت‌مدیره آن اتحادیه‌ها برخورد قانونی می شود.

منبع: ایسنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار