نصرالله شفیعی: هنوز از یاد نبرده ایم که دولت غرب گرای روحانی میکوشید علی رغم دستور صریح رهبری مبنی بر حذف سند ۲۰۳۰، آن را در مدارس پیاده کند. لجبازی و اصرار روحانی بر اجرای این سند ننگین تا پایان دولتش ادامه داشت تا اینکه دولت دکتر رئیسی اجرای این سند را ملغی اعلام کرد. امروز آموزش و پرورش ایران وارث عملکرد غربگرایانی است که به شدت سیاست اسلام زدایی و انقلاب زدایی داشتند. سالها باید طول بکشد تا مدیران و مسئولان انقلابی و تحول خواه به همراه معلمانی از این قبیله، بتوانند آموزش و پرورش را به جایگاه واقعی خویش برگردانند.
رسالت این تحول عمیق و بنیادین تنها بر عهدهی کادر آموزش و پرورش نیست، بلکه همهی نیروهای متعهد و همهی دستگاههای مرتبط، باید تلاشی مضاعف به خرج دهند تا شاید بتوانند آب رفته را از جوی برگردانند.
یکی از کارهای تمیز فرهنگی که از مصادیق آتش به اختیار است همین سرود سلام فرمانده است. این سرود در فاصلهی کوتاهی توانست از مرکز بزگ عبادی فرهنگی مهدویت مسجد جمکران، نقاط مختلف ایران را در نوردد و هم اکنون در حال مانور در سطح بین المللی و در میان عاشقان انقلاب اسلامی است.
استقبال بی سابقه از این سرود چهار نکته مهم را به ما یادآور میکند:
۱ ـ هر اثر انقلابی و دینی و فرهنگی اگر با زبان هنر ارائه شود و این ارائه به خوبی انجام پذیرد میتواند بر دلها بنشیند و بازخورد گسترده و مثبتی در سطوح مختلف داشته باشد.
۲ ـ واکنش معاندین و مخالفین و غربگرایان و رسانههای بیگانه در برابر این سرود فاخر و این کار تمیز فرهنگی نشان داد که دشمنان تا چه اندازه نسبت به ترویج ارزشهای دینی و انقلابی در کشور ایران حساس هستند.
۳ ـ این تجربهی گران قدر مسئولیت همهی کسانی که توان خلق چنین آثاری را دارند هر چه بیشتر سنگین کرده است و در این مبارزهی بی امان راهی جز تداوم این گونه فعالیتها نیست.
۴ ـ خباثتها و رذالتهایی که دشمنان داخل و خارج نسبت به این سرود و خالق آن نشان داده و میدهند بیانگر این است که جبههی باطل اعم از مخالفین و معاندین و غربگرایان در تقابل و صف آرایی در برابر جبههی حق چه ماهیت پلید و کثیفی دارد. همین اقدامات ناجوانمردانه که تمامی مسیرهای تخریب را دارند طی میکنند نشان میدهد که جبههی باطل نه تنها در عرصهی نظامی بلکه در عرصهی فرهنگی نیز با وجود داشتن بزرگترین ابزار رسانهای چقدر دستش خالی است. این امر نشان دهنده سنت الهی نابودی باطل و پیروزی حق است. سرعت یا کندی این مسیر محتوم، بستگی به میزان فعالیت اهل حق است.