تاریخ انتشار:۱۵:۲۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: رزمایش جهادگران فاطمی با فعالیت ۷۰۰ گروه جهادگر بسیجی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 مسئول بسیج سازندگی این استان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
سرهنگ ناصر صالحی با بیان اینکه ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی و در مناطق محروم خدمات رسانی می کنند، افزود: ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر، توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان، توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در دوساله اخیر، توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان، اهدای ۱۰۰ دستگاه تجهیزات صوتی به مدارس و ۶ هزار بسته لوازم ورزشی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد، از دیگر خدمات گروه های جهادی است.
صالحی 
با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته فرهنگی ورزشی در مناطق محروم افزود: در ایام شیوع کرونا یک میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت و سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع شد.
وی به اجرای طرح های آب رسانی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در ابعاد مختلفِ خدمت رسانی شامل آب رسانی، ساخت مدارس و طرح های محرومیت زدایی در کنار دولت خواهیم بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح به راه اندازی صندوق محرومیت زدایی با ۵۶۱ صندوق و ۲۲ هزار عضو در استان هم اشاره کرد و ادامه داد: پنج هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه مشاغل خرد در استان اعطا شده است و ۳۰ تعاونی نیز در حال فعالیت هستند.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین