کد خبر: ۱۸۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۲۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: امام جمعه یاسوج گفت: لباسی که در بازار است در شان و منزلت زن ایرانی نیست نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم اما نفرین بر کسانی که چنین لباس های بدحجابی را به خورد زنان ما می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز قدس و گرامی‌داشت این روز که یادگار حضرت امام بود، گفت: امروز مردم به میدان آمدند و قدرت و شکوه اسلام را نشان دادند درود بر شما و ننگ بر کشورهایی که دست دوستی به اسراییل غاصب دادند.

وی عنوان کرد: قدس قبله اول مسلمانان بوده و حیف است این مسجد مقدس در دست این افراد نجس باشد این مکان مطهر باید در اختیار مسلمانان باشد و آن شاالله در آینده نزدیک مسلمان آنجا نماز خواهند خواند.

حسینی ابراز کرد: امروز اسرائیلی باقی مانده که ترس و لرز سراسر بدن و وجود او را گرفته روزی سفارش از نیل تا فرات بود اما امروز فقط برای موجودیتش تلاش می کند و خودشان هم اعتراف می کنند که چند سال آینده خبری از اسرائیل نخواهد بود و این غده سرطانی از بین خواهد رفت.

وی با تبریک روز کارگر به همه کارگران گفت: به دست همه کارگران بوسه می‌‌زنیم، باید فرهنگ کار را زنده کنیم برخی‌ها به بیکاری عادت کرده‌اند درست است در قانون اساسی دولت باید بستر کار را فراهم کند اما کار دولتی محدود است کسانی که پول و سرمایه دارند اشتغال ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید فطر گفت: روز معلم را هم تبریک می‌گوییم معلمی شغل انبیاست همه ما مدیون و مرهون زحمات معلمین گرانقدر هستیم آموزش و پرورش و مدرسه محلی است که ما از آن دانش و تربیت آموختیم این روز را گرامی می‌داریم 

حسینی یادآور شد: موضوع مهم مسئله حجاب است برخی با بدحجابی عفت عمومی را مورد هدف قرار داده‌اند و فساد و فحشا و بی حجابی ایجاد و دیگران را تحریک می کنند، لباسی که در بازار است در شان و منزلت زن ایرانی نیست نقشه یا هر چیز دیگری است را نمی‌دانم اما نفرین بر کسانی که چنین لباس های بدحجابی را به خورد زنان ما می دهند.

وی افزود: روسری و شلوارهایی در بازار است که در شان نیست شرم‌آور است این همه شهید و خون برای چه دادیم؟ مگر برای این حجاب و عفاف نبود همه وظیفه داریم در این خصوص ورود کنیم و دادگستری ورود کند.

حسینی تاکید کرد: مساجد و پایگاه‌ها و تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود ستاد امر به معروف و همه پای کار بیایند و به فکر این شرایط باشند مبادا هر سال بگویم یاد سال قبل به خیر.

منبع: تسنیم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
شهدا برای مبارزه با ساپورت و سوتین اسفنجی رفتن!!!اف بر عقل ناقصتان باد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.