تاریخ انتشار:۲۳:۴۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدجواد هاشمی مهر ظهر چهارشنبه در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت افزود: ستاد شهرستانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری نواحی سپاه تشکیل و پیرامون اجرای مناسبت‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.

هاشمی مهر تصریح کرد. یکی از مناسبت‌های مهم دفاع مقدس سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است و باید این روز به نحو احسن گرامی داشته شود تا نسل‌های بعد از جنگ بدانند مردم ایران در اوج مظلومیت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

هاشمی مهر اظهار داشت: باید آثار بیشتری در زمینه دفاع مقدس تولید شود و تلخی‌ها و شیرینی‌های آن دوران بیان شود تا نسل بعد از جنگ تنها عافیت‌طلبی فضای مجازی را نبینند.

وی افزود: پایداری جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و باید این مهم در مناسبت‌ها و طول سال گرامی داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: بنیاد حفظ آثار به دنبال تدوین نقش فرمانداری‌های استان در دوران دفاع مقدس است و خواسته بنیاد در شهرستان‌ها پیگیری و به صورت کتاب در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه به یادمان‌های شهدای گمنام گفت: یادمان شهدای گمنام به زیارتگاه عاشقان و عارفان تبدیل شده است لذا شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اعتباری برای بازسازی گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام اختصاص دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بر استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت تأمین امنیت گلزارها همچنین اختصاص اعتبار برای بازسازی یادمان‌ها و گلزارهای شهدا تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم کار مؤثری برای شهدا انجام دهیم.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه برخی از مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام هستند افزود: بررسی و جانمایی شود کدام مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام است تا در دستور کار قرار گیرند تا بتوانیم این مناطق را به مکان‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی تبدیل کنیم.

وی بر تقویت مسائل دینی در استان تاکید کرد و گفت: یادمان شهدای گمنام فرصت ارزشمندی برای ترویج مسائل دینی و فرهنگی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.