تاریخ انتشار:۲۳:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از آشفتگی بازار خودرو نزد معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون پارلمانی وزارت صنعت معدن و تجارت با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد

در این دیدار نماینده ولی فقیه با بیان اینکه زندگی روزمره مردم با این وزارتخانه گره خورده است یادآور شد: هم در بحث بازار و تجارت و هم در زمینه خودرو امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی ادامه داد: باید نیازمندی‌های مردم تأمین شده و جلوی گرانی قیمت‌ها را بگیرید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کالا در بازار موجود است از تلاش های وزارت صمت در خصوص تامین کالا و بحث تامین مرغ تشکر کرد و گفت: موضوع اصلی که مردم از آن نگرانی دارند گرانی عذاب آور است.

حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت بغرنج خودرو در کشور و قیمت‌های آن گفت: قیمت خودرو به کجا باید برود؟ چه حساب و کتابی در بازار خودرو وجود دارد؟ این مایه تعجب است هر دولتی که می‌آید قولی می‌دهد و عملا کاری انجام نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: این مسائل به مردم فشار وارد می کند بالا رفتن قیمت خودرو به این اندازه چه معنایی دارد باید بر این مسائل نظارت داشته باشید.

امام جمعه یاسوج افزود: وقتی مردم نظارت‌ها را ببینند آرامش پیدا می‌کنند و در می‌یابند که مسئولان کوتاهی نمی کنند زیرا می‌دانند بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌ها ظالمانه است.

وی در ادامه به موضوع شن و ماسه ها اشاره کرد و گفت: قیمت شن و ماسه بسیار نگران شده است بعضی ها از آن سوء استفاده می‌کنند.

حسینی با اشاره به تصمیم دولت برای واردات خودرو یادآور شد: وقتی حرفی زده می شود باید به آن عمل کنند و عمل نکردن به تصمیمات خود مایه تورم و گرانی است ما هم به مانند همه موافق تولید داخل هستیم ولی نه اینکه تولیدات فقط به کام عده‌ای خاص باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار