تاریخ انتشار:۱۶:۱۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت‌الاسلام «سید هاشم موسوی نیا» با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و قبولی شب زنده داری عزیزان در شب‌های قدر، گفت: یکی از توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی این بود که باید کار به مردم واگذار شود و فرمودند «هر جایی که مردم به میدان آمدند گشایش ایجاد شده است»، لذا وظیفه داریم گروه‌ها و نهادهای مردمی را تقویت کنیم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از نهادهای مردمی که نیازمند تقویت و پشتیبانی بوده هیئت های مذهبی است، افززود: باید یک تشکل هماهنگ و همدل متشکل از برادران و خواهران هیئتی توانمند و انقلابی برای پیشبرد کارهای نظام و انقلاب تشکیل شود.

 

وی یادآور شد: در همین راستا شورای هیئت های مذهبی در کشور، استان و شهرستان تشکیل شده و از چهارم تا ۱۰ اردیبهشت ماه زمان ثبت‌نام برای برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی است.

 

حجت الاسلام موسوی نیا ادامه داد: متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که در پایان روز دهم اردیبهشت ثبت‌نام به اتمام می‌رسد و به هیچ عنوان کار ثبت‌نام انجام نخواهد گرفت، پس از این مدت کار تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی آغاز می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات شورای هیئت های مذهبی ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان تا دهم اردیبهشت زمان دارند برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند، ضمن اینکه هیئت های مذهبی باید در سامانه «طوبی» به ثبت رسیده باشند در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه و از این طریق ثبت‌نام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.