تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: .مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 17 دستگاه رمزارز غیرمجاز در یک مرغداری روستایی در شهرستان بویراحمد خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

" جمال معتمدی زاده " با تشریح خسارات رمزارزهای غیرمجاز به شبکه های توزیع نیروی برق آن هم در فضل گرم سال، اظهارداشت: متاسفانه دارنده رمزارزهای غیرمجاز کشف شده در این مرغداری روستایی، اقدام به استفاده غیرمجاز از شبکه های برق کرده است.

وی گفت: رمزارزهای غیرمجاز کشف و ضبط شده تحویل پلیس اقتصادی شده تا برای تشکیل پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان مصرف برق در این استان بدلیل گرمای زودرس، ریزگردها، تغییر الگوی مصرف و رمزارزهای غیرمجاز بطور بی سابقه ای رشد داشته است، خاطرنشان کرد: از مردم استان می خواهیم درصورت مشاهده مکان رمزارزهای غیرمجاز با شماره تلفن های 121 ، 110 و 113 وزارت اطلاعات تماس برقرار کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین