تاریخ انتشار:۱۳:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: همزمان شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) به همت خیران ۱۲هزار پرس غذای گرم در شهرستان گچساران پخت و توزیع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رییس موکب طریق الکربلای گچساران جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دومین شب قدر با مشارکت خیران این شهرستان ۷۲ دیگ غذای گرم  در قالب ۱۲ هزار پرس غذای گرم در این شهرستان توزیع شده است.

محمد رمضانی اظهار داشت: برای پخت این تعداد غذای گرم ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفند و مرغ، ۱۲۶کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج و ۱۵ کارتن روغن استفاده شده است.

وی بیان کرد: این غذاها در آشپرخانه های مرکزی سپاه گچساران، آشپزخانه طریق الکربلای این شهرستان و ۲ آشپرخانه شخصی پخت شده است.

رییس موکب طریق الکربلای گچساران تصریح کرد: نخستین برنامه نذرواره نیمه شعبان امسال در این شهرستان اجرا شد و در این برنامه ۱۲هزار پرس غذای گرم در ۷۲ دیگ پخت و توزیع شد. 

رمضانی با اشاره به پیش بینی برنامه های مختلف برای کمک  به نیازمند از سوی خیران تاکید کرد: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را برای ادامه این اقدام های خیرخواهانه به شماره  کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۹۹۲۵۴۹۶واریز کنند.

منبع: ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.