تاریخ انتشار:۱۲:۴۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد. 
 
 سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور "شیراز به یاسوج"، موضوع با هماهنگی قضائی بصورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به  یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.
 
سردار مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.
 
وی با اشاره به این که راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متورای شد،خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تلاش جهت دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.