تاریخ انتشار:۱۳:۵۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: بازدید از ۱۲ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری و آب انجام و پیشرفت آنها رضایت بخش است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روانبخش دهیم خوب در حاشیه بازدید از پروژه های راهداری،حمل و نقل،آب گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طرح های عمرانی مهمی در حوزه راهداری، حمل و نقل جاده ای و آب در شهرستان گچساران در درست اجراست که با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست.

 

وی بیان کرد: 12 طرح در حوزه حمل و نقل جاده ای با اعتباری بیش از 250 میلیارد ریال در دست اجراست. 

 

فرماندار گچساران افزود: تعدادی از این طرح ها دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 100 درصد است که بزودی به بهره برداری خواهد رسید. وی خاطرنشان کرد: پروژه آبرسانی تنگ انگشترک با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون در دست اجراست، که تا اواخر خرداد امسال به بهرداری می رسد.

 

دیهیم خوب عنوان کرد: پروژه های دیگر اعم از آسفالت راههای روستایی آب چیرک، آب توت، بهشت زهرا جاده پشکان، سراب ننیز و پاکو فعال بوده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

 

علی محمد آقایی بخشدار مرکزی گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: افزون بر ۶ طرح در حوزه راهداری با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست. 

آقایی ادامه داد: این طرح ها شامل بهسازی جاده نیمدور، اسپر، موگ، پشکان، بهسازی و اسفالت راههای سراب ننیز، نگهداری راههای روستایی انبار گاه. ابرزی، امامزاده جعفر، سربیشه، سراب ننیز، خیراباد و ایمن سازی جداول است. 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی اسفالت راههای روستایی سراب ننیز بزودی با اعتباری بیش از 39 میلیارد ریال اغاز می شود.

وی اظهار کرد: ۲ پروژه در محور های اصلی این شهرستان در دست اجراست. 

آقایی با بیان اینکه لکه گیری آسفالت جاده گچساران به باشت و کمربندی هم اکنون فعال است گفت: این طرح ها لکه گیری و روکش اسفالت محور گچساران-بی بی حکیمه با اعتبار 30 میلیارد ریال و روکش اسفالت پل بریم باشت و گچساران-خیراباد با اعتبار 58 میلیارد ریال است. 

 وی افزود: در راه روستایی 2 تقاطع مهم وجود دارد که موجب بسته شدن کمربندی گچساران نیز شده که خوشبختانه پیمانکار این دو تقاطع مشخص و به زودی عملیات اجرایی اغاز خواهد شد.

 وی ادامه داد: این 2 تقاطع غیر هم سطح در محور ارتباطی روستای سراب ننیز و پشکان احداث می‌شود.

 وی گفت: با احداث این تقاطع غیر همسطح شاهد کاهش تلفات جانی در این محور ارتباطی خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.