تاریخ انتشار:۱۶:۳۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سلمان رنجبر سکان هدایت شهرداری لنده را به دست گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
امام جمعه لنده در آئین معارفه شهردار لنده با اشاره به علل تاخیر در انتخاب شهردار لنده گفت: انتظار می‌رود مسؤلان امر، در آینده این موضوع مهم را مورد بررسی قرار دهند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: اختلاف در حوزه‌های مختلف حاکم باعث تاخیر و دوگانی در خدمت می‌شود و باید به خواسته‌های مردم توجه کرد و برای داشتن شهری پویا و زیبا، نیاز به برنامه‌ ریزی های پیچیده نیست بلکه با مدیریت جهادی و تکیه بر همدلی و هم افزایی شهری زیبا ساخت.

محمودی اصل به کارخانه آسفالت شهرداری که به متروکه‌ای تبدیل شد اشاره کرد گفت: متأسّفانه از ظرفیت این کارخانه هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.
امام جمعه شهر لنده از تلاش‌های خوب سرپرست شهرداری در طول این مدت قدردانی کرد و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت و همراهی شورای شهر را خواستار شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استان شهرداری را محلی برای خدمات ارزنده شهری برای همشهریان دانست و گفت:شهرداری محلی برای ارائه خدمات به شهروندان است.

شهامت افزود: حواشی سال‌های گذشته در شهرداری لنده نباید باعث شود شوق خدمت شما و روحیه جهادی شما را تحت تاثیر قرار گیرد.
وی اعتبار شهرداری لنده را در پارسال هشتاد میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هشتاد درصد از اعتبار اختصاص یافته به شهرداری لنده را از محل کمک های دولتی تامین شد.
فرماندار شهرستان لنده نیز در این مراسم گفت: مسئولان و مدیران در نظام مقدس انقلاب اسلامی باید شناخت کاملی از شاخص‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

جلال دانش انتخاب دهیار و شهرداران را متکی به انتخاب شایسته مردم عنوان کرد و افزود: رضایت مندی مردم در خدمت بی منت است و برای گره گشایی از کار مردم باید روحیه جهادی داشته باشیم و نباید برخی نارضایتی‌های کوچک باعث کوتاهی در خدمت رسانی به مردم شود.
دانش مبلمان فعلی شهر لنده را زیبنده این مردم ولایت مدار ندانست و گفت: ورودی‌های شهر لنده وضعیت مناسبی ندارند و نیازمند حمایت و تلاش ویژه است.

وی با بیان اینکه چرا باید ١٠سال بگذرد تا مشکلات یک سیل بند در لنده برطرف نشود اضافه کرد: در ادوار گذشته با بی تدبیری تمام برخی از تجهیزات این شهرداری فروخته شد.
در پایان این نشست، حکم شهردار جدید سلمان رنجبر قرائت و از تلاش‌های سرپرست شهرداری لنده قدردانی شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.