تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طی احکامی سه مدیر از مدیران جدید این شرکت را منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در احکامی سه مُدیر از مُدیران جدید این شرکت را منصوب و از مدیران سابق در این مسوولیت ها تقدیر کرد.

جهانگیر فرتاش جایگزین سید محمد موسوی در ریاست دفتر هیئت مدیره و دفتر مدیرعامل شد و سید محمد موسوی که قبلا در این مسوولیت حضور داشت بعنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت منصوب گردید.

زمان جوکار سرپرست دفتر تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد شد و پیش از این مرتضی سلیم پور مُدیر سابق در مسوولیت خدمات و امور اداری این شرکت منصوب شده بود.

البرز مددی بعنوان سرپرست اداره برق شهرستان لنده منصوب و از خدمات سید مالک رازنهان مُدیر سابق این اداره تقدیر شد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.