تاریخ انتشار:۱۷:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران: ۱۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر امسال در شهرستان گچساران کشف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده انتظامی گچساران در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه نقش منفی و مضرات مواد مخدر بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: مواد مخدر علاوه بر اینکه بخش مهمی از نیرو‌های خلاق و فعال جامعه را از کار می‌اندازد زمینه ساز ارتکاب جرائم و معضلات دیگری نیز در جامعه است.

سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: به همین خاطر مبارزه بی امان با مواد مخدر این پدیده شوم با حساسیت خاصی در دستور کار پلیس قرار دارد.
خادمیان عنوان کرد: موضوع مواد مواد مخدر نیازمند یک نگاه جهادی و اقدامات پیشگیرانه است، که بدون مشارکت و تعامل دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی و مردم نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف شده است.
فرمانده انتظامی گچساران بیان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده ۴۷ نفر معتاد، قاچاقچی، خرده‌فروش در گچساران دستگیر شده اند.

خادمیان با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۸ خودرو در خصوص مبارزه با مواد مخدر توقیف شده، بیان کرد: توقیف خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان ۱۴ درصد افزایش داشته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.