تاریخ انتشار:۲۲:۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: کارگاه آموزشی و پژوهشی با موضوع ازدواج و فرزندآوری در سالن همایشهای آموزش و پرورش دهدشت با تدریس سیدحسین گنجی مشاورپرورشی وازفرهنگیان توسط انجمن امید آفرینان جوان شهر به مدت سه ساعت برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در این کارگاه در خصوص ازدواج آسان زوج های جوانان روستایی و عشایری ،حذف فرهنگ های غلط ازدواج از جمله استفاده از اسلحه، هزینه های گزاف وبیهوده عروسی ها برای زوج های جوان تبادل نظر شد .
مسئول انجمن امیدآفرینان جوان کهگیلویه در این خصوص گفت: در طول چهار ماه اخیر این دوازدهمین کارگاهی ست که با بودجه و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ازدواج در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شده است.
محسن رحیمی اصلی ترین ماموریت خود را ، بحث ازدواج آسان و حمایت از زوج‌های جوان عشایری و روستایی که در مناطق کمتر توسعه یافته هستند نام برد.
وی ادامه داد: شایسته است که استاندار ومدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با حمایت از انجمن با ارائه تسهیلات کم سود برای تامین جهیزیه به زوج‌های جوان وراه اندازی طرح با اشتغال زایی حداقل ۷نفر جوان عشایری و روستایی مساعدت ویژه نمایند.
مسئول انجمن امیدآفرینان جوان شهرستان کهگیلویه بیان کرد: با توجه به عمق محرومیت مختلف شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام طرح حمایت و تامین جهیزیه های جوانان با اولویت کالای ایرانی را از ابتدای سال ۱۴۰۱ استارت بزنیم.
رحیمی افزود : برگزاری این کارگاه ها با حمایت معتمدین و ریش سفیدان در مناطق روستایی و عشایری، ازدواج آسان، فرهنگ سازی ازدواج برای زوج های جوان را مهیا می کنم، حتی خودم به حساب شخصی هم دنبال می کنم.
محسن رحیمی ازجناب آقای دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان که در جهت همراهی با بخش جوانان مساعدت وپیگیری ویژه دارند تقدیر و تشکر کرد و گفت: فعالیت جوانان در حال حاضر قابل قیاس با گذشته نیست .در بخش ارزیابی و رتبه بندی در وزارت خانه در سطح کشور آنها خود را نمایان کند.


در حال حاضر در رده بندی کلی حوزه جوانان در رده بیست و هفتم و در بخش تسهیلات ازدواج جوانان رده بیست و نهم در سطح استان های کشور درسال۱۴۰۰ را داریم و این جهش همت و کمک مضاعف می طلبد .


مسئول انجمن امیدآفرینان جوان شهرستان کهگیلویه همچنین از سمن هایی که فقط به فکر تجارت سازی و بنگاه داری موسسه خود هستند انتقاد کرد و افزود : معنی سازمان مردم نهاد ازخودگذشتگی و کار داوطلبانه می باشد که امیدوارم این فرهنگ در سطح استان جا بیفتد و به چند چند جوان و خانواده نیازمنددر این استان کمک شود و خدمات ورزشی و جوانان به مناطق گرمسیری و سردسیری عشایری راه پیدا کند .


رحیمی در پایان اذعان داشت :کسانی هستند که در سطح استان شناخته از حوزه جوانان ندارند خدمات داده شود، انشاالله بتوانیم حوزه سازمان های مردم نهاد و اصلی ترین بخش ازدواج می باشد کمکی به این جوانان کنیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار