تاریخ انتشار:۱۸:۲۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم از همه نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد با سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این نشست، ۳۰ نفر از مردم همه مناطق مختلف استان با حضور در دفتر استاندار در دیداری رو در رو با استاندار به بیان خواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.

در این ملاقات عمومی، درخواست‌های مراجعین از شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا، باشت، مارگون و دیگر مناطق استان با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار بررسی و دستور مستقیم استاندار برای رسیدگی صادر شد.

دکتر احمدزاده در این دیدار گفت: عمده مباحث مطرح ‌شده از سوی مردم در این ملاقات چهره به چهره مشکلات در حوزه‌های اشتغال، سرمایه‌ گذاری، حوزه گردشگری، مسکن، معیشت، ورزش، تسهیلات اشتغال‌زایی، تسهیلات کشاورزی، خدمات شهری و برخی موارد مرتبط با صنعت و تولید بود.

 در این دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق تماس تلفنی با مدیر مربوطه و یا به طور مکتوب دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح ‌شده از سوی ملاقات کنندگان را صادر کرد. 

احمدزاده تاکید کرد: مدیران استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی که بهترین و بالاترین مرجع است برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

به گفته استاندار، اغلب درخواست ها در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال است که در این خصوص، حوزه اقتصادی استانداری و همه بخش های اقتصادی باید برای تسهیل در رونق تولید و حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان تلاش کنند تا مشکلات در این حوزه برطرف شود و اشتغال بیشتری ایجاد گردد.

استاندار تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی همه موظفند که بدون واسطه پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم باشند.

 وی یادآورشد: برنامه ملاقات عمومی استانداری با مردم هر هفته روزهای شنبه برگزار می شود.

وی ابراز داشت: سفر‌های شهرستانی به صورت دوره ای و دیدارهای مردمی در شهرستان ها برای رسیدگی به مشکلات مهم مردم و وضعیت طرح های عمرانی و اقتصادی موثر همچنان در دستور کار قرار دارد.

استاندار افزود: علاوه بر ملاقات عمومی در روز های شنبه در محل استانداری، در سفر‌های شهرستانی هم برنامه ملاقات عمومی برای رفع مشکلات مردم را داریم و در محل نماز جمعه ها به برخی از مشکلات  مردم هم رسیدگی می کنم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.