تاریخ انتشار:۱۵:۴۵ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: بدلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات و بهسازی خط انتقال، آب شرب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت از ساعت ۱٠ صبح تا ۱۶عصر فردا یکشنبه مورخ ۱۴٠۱/۱/۲۸ به مدت ۶ سـاعت قطع می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی محمد غریبی با اعلام این خبر اظهار کرد: لوله ۵۰۰ میلیمتر آز بست خط اصلی شهر دهدشت دچار شکستگی شده است.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان افزود: با توجه به ماه مبارک رمضان و وضعیت گرمای حاکم بر منطقه مورد نظر، تمامی اکیپ های اتفاقاتی و نیروهای فنی آبفا شهر دهدشت با پشتیبانی و نظارت حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند نمود در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات خط انتقال مورد نظر انجام گردد، ضمن آنکه ضروریست تمامی ساکنین مناطق و محلات شهری تدابیر و اقدامات لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه بعمل آورند.
غریبی تصریح کرد: تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری گردیدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع وجود دارد که لازمست مشترکین از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی جدا پرهیز نمایند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.
وی خاطر نشان کرد: استمرار خشکسالی های سالهای اخیر لزوم صیانت از منابع ارزشمند آبی و همچنین پیش بینی مخازن مناسب ذخیره آب برای همه مشترکان را به یک ضرورت تبدیل کرده، ضمن آنکه امسال نیز باید رویه همه مشترکین مصرف بهینه و اصولی آب در کنار تهیه مخازن ذخیره آب برای مواقع اضطراری باشد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.