تاریخ انتشار:۱۳:۴۹ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: با وصول خبر مردمي به سامانه “سامد ك.ب ” ساختمان محل فساد و فحشا كه به نحو سازماندهي شده فعاليت مي نمودند، شناسايي و با صدور دستورات قضايي از سوي دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تحت رصد اطلاعاتي قرار گرفته و طي يك عمليات ضربتي، تمامي متهمين كه شامل چند گروه مختلط در چندين واحد آپارتماني بودند، دستگير شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: با وصول خبر مردمی به سامانه “سامد ک. ب ” و تلاش‌های پرسنل خدوم پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان، ساختمان محل فساد و فحشا که به نحو سازماندهی شده فعالیت می‌نمودند، شناسایی و با صدور دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفته و طی یک عملیات ضربتی، تمامی متهمین که شامل چند گروه مختلط در چندین واحد آپارتمانی بودند، دستگیر شدند.
شناسایی باند فساد در یاسوج/۱۳ زن و مرد بازداشت شدند (+عکس)

نادریان با اظهار تأسف از اینکه برخی دستگیرشدگان دارای شرایط خانوادگی خاصی هستند تصریح کرد: به موجب شرع مقدس و قانون اینگونه افعال حرام و دارای مجازات تعزیری مشخص می‌باشد و لازم به ذکر است که عنوان اتهامی این افراد تشکیل خانه فساد و تلاش جهت ترویج فساد می‌باشد و در این زمینه قانونگذار مجازات سنگین تا ده سال حبس را مقرر نموده و نیز با کسانی که با انگیزه مجرمانه اقدام به تشکیل چنین خانه‌های فساد می‌نمایند و اماکنی را بصورت روزانه یا ساعتی اجاره می‌دهند و وجوه نامشروع از این راه کسب می‌نمایند، برخورد شدید می‌نماید.
شناسایی باند فساد در یاسوج/۱۳ زن و مرد بازداشت شدند (+عکس)

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ضمن توصیه خانواده‌ها نسبت به نظارت بر فرزندان خود بیان کرد: شایسته است خانواده‌ها نظارت و دقت بیشتری را بر فرزندان خود نمایند، تا در دام شیادان فضای مجازی و کسانی که به ادعای آشنایی و یا کسب درآمد و غیره، ارتباط برقرار می‌نمایند، گرفتار نشوند و حیثیت خانوادگی آنان هتک شناسایی باند فساد در یاسوج/۱۳ زن و مرد بازداشت شدند (+عکس)حرمت نگردد.

لازم به ذکر است که تعداد افراد دستگیر شده در این خصوص ۱۳ نفر بوده که همگی بازداشت شدند و با دستور قاطعانه سیدعلی ملک حسینی دادستان محترم مرکز استان ساختمان مورد نظر تا اطلاع ثانوی پلمپ گردید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.