تاریخ انتشار:۰۱:۰۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۳ درصد وصول درآمد طی سال ۱۴۰۰ داشته ایم که ۱۳ درصد از میزان پیش بینی شده بیشتر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

غضنفر آرام گفت: پیش‌بینی درآمد‌های کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴۰۰ حدود ۷۲۹ میلیارد تومان بود که وصولی ۱۲ ماهه استان، حدود ۱۳درصد مازاد بر پیش‌بینی‌ها بوده است.

او می گوید: از این میزان ۹۴ درصد مربوط به مالیات و ۶ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها ازجمله ثبت اسناد و املاک، نیروی انتظامی محیط زیست و استاندارد بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه ۱۱۳ درصد وصول درآمد طی سال ۱۴۰۰ داشته ایم که ۱۳ درصد از میزان پیش بینی شده بیشتر بوده است، گفت: این درآمد‌ها را در زمینه طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری کمک کرده ایم.

به گفته آرام، بیشترین درآمد کهگیلویه و بویراحمد از محل نفت گچساران، مالیات شرکت‌های دولتی، خصوصی و پیمانکاری و کارمندان حقوق بگیر بوده است.

او می گوید: بهترین دستگاه این استان در زمینه وصول درآمدها، امور مالیاتی بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان گفت: پیش بینی درآمد‌های استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۷۱ درصدی داشته که طبق پیش بینی‌های انجام گرفته باید ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم یعنی هر ماه ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.