کد خبر: ۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و گفت: همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و اظهار کرد: متن آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان بعد از یک ماه بررسی کارشناسی، امروز از طرف وزارت آموزش و پرورش به هیأت دولت ارائه شد.

وی با بیان اینکه زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور خواهد بود، گفت: تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه بودجه و با نظارت دو نماینده مجلس انجام شد که کارشناسان در سه شیفت کاری با حضور وزیر آموزش و پرورش، آن را آماده کردند.

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه ظرف سه ماه از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان باید اجرایی شود، ادامه داد: ان‌شاءالله رتبه‌بندی معلمان تا پایان خرداد اجرایی می‌شود و وزارت آموزش و پرورش به محض تصویب دولت، به مرحله اجرایی می‌برد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات این آیین‌نامه بیان کرد: بعد از تصویب هیأت دولت می‌توانیم درباره مفاد آن صحبت کنیم چون ممکن است در دولت با تغییراتی مواجه شود.

وی با بیان اینکه همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، افزود: رویکرد آموزش و پرورش در این آیین‌نامه شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رضایت‌مندی شغلی معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و بسط عدالت تربیتی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.