تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۱هزار و ۹۷۰ پرس غذای گرم به همت خیران نیکوکار، پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، از جمله برنامه های این نهاد است.
وی بابیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌ و پز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: در این خصوص تاکنون، در این آشپزخانه‌ها، ۱۱ هزار و ۹۷۰ پرس غذای گرم به همت خیران و مردم نیکوکار پخت و بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.
مبشری به توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون ۲۲۲۲ بسته معیشتی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع‌شده است.
وی از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را توزیع افطاری ساده بین نیازمندان عنوان و بیان کرد: در این خصوص نیز تاکنون ۲۵۴۰ مورد افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: در بحث توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی، تاکنون به همت خیران، بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.
مبشری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و همچنین کد دستوری #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.