تاریخ انتشار:۲۳:۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران مدارس شبانه روزی فرماندهان مقدم آموزش وپرورش هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسنعلی عزت‌خواه در نشست هم اندیشی مدیران مدارس شبانه روزی بویراحمد، دنا، مارگون، لوداب و عشایر با گرامیداشت شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی و ماه ضیافت الهی گفت: مدیریت در مدارس شبانه روزی جز حساس‌ترین مدیریت‌ها در آموزش وپرورش است که مدیر باید نگاه ۶ ساحتی برمبنای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش داشته باشد.
وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی خطر بزرگی برای دانش آموزان است گفت: مدیر باید با نگاه تحولی و مجهز به اسلحه دانایی و توانایی دنبال رشد همه جانبه دانش آموزان در محیط مدرسه و خوابگاه شبانه روزی باشد.

عزت خواه توجه به نظافت و بهداشت در مدارس شبانه روزی را مورد تاکید جدی قرار داد و از مدیران مدارس شبانه روزی خواست نسبت به تغذیه دانش آموزان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

گورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه به ویژگی‌های مدیریت اشاره کرد و گفت: مدیر علاوه بر دانش سازمانی، تعهد و تخصص بابد اهل تعامل و ارتباط موثر با معلمان و دانش آموزان باشد.
وی افزود؛ امید می‌رود با همدلی، تعامل و فضای خوبی که بر مدارس شبانه روزی شهرستان بویراحمد حاکم است شاهد رشد وبالندگی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان عزیز باشیم.

در این جلسه مدیران مدارس شبانه روزی چالش‌ها و مشکلات مدارس خویش را مطرح وخواستار توجه بیشتر آموزش وپرورش به تجهیز مدارس شبانه روزی شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.