تاریخ انتشار:۱۹:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون به نوبه خود چندین مرتبه این کمبود و نقصان را تذکر داده‌‌ام همچنین در بحث پایش تصویری واقعاً ضعیف هستیم و ضعیف عمل کرده‌ایم
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین روسای پلیس های تخصصی استان از پلیس به دلیل ایجاد امنیت در کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: گزارش مفصلی توسط فرمانده پلیس استان ارائه شد نیروی انتظامی وظیفه بسیار سنگین و رسالت سختی بر عهده دارد در سال گذشته کارهای بزرگی توسط پلیس استان صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر دارد آنها تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه‌ای داشتند تا امنیت در استان ایجاد شود.

حسینی گفت: باید اقدامات فرهنگی را افزایش دهیم تا جرایم کاهش پیدا کند باید همه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی پای کار باشند از آموزش و پرورش گرفته تا دانشگاه و حوزه‌های علمیه همه پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از راه‌های اصلی تربیت فرهنگی است رعایت نظم و قانون احتیاج به تربیت فرهنگی دارد باید این کار از آموزش و پرورش شروع و در دانشگاه و حوزه علمیه تکمیل شود.

وی متذکر شد: متاسفانه یک سری از معضلات از بیرون و خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌شود تا کشور را ناامن کنند دشمن از هر روزنه ای برای مخدوش کردن امنیت وارد می‌شود که باید در این عرصه هوشیار و آگاه باشیم.

حسینی با بیان این که امروزه اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالا بوده و مردم با حضور پلیس در معابر و شهرها و همه اماکن احساس امنیت می‌کنند گفت: این خود امتیازی بزرگ برای پلیس است.

وی در ادامه اظهارات خود به معضل بزرگ خودروهای شوتی اشاره کرد و گفت: اینها واقعا خطرناک هستند بسیاری از تصادفات ناشی از تلفات جاده‌ای به دلیل تردد همین خودروها بوده که طبق گفته پلیس 10 درصد تصادفات مربوط به تردد این گونه خودروها در جاده‌های استان است.

حسینی در ادامه با بیان این که باید فکری به حال پست ایست بازرسی ثابت کنیم گفت: تاکنون به نوبه خود چندین مرتبه این کمبود و نقصان را تذکر داده‌‌ام همچنین در بحث پایش تصویری واقعاً ضعیف هستیم و ضعیف عمل کرده‌ایم چرا که برای پیشگیری و همچنین پی‌جویی مشکلات نیاز به مرکز مانیتورینگ داریم از استاندار می‌خواهم که این موضوع را هرچه زودتر در استان برطرف کنند و به غیر از مرکز استان در شهرستان ها نیز پایش تصویری داشته باشند برای کنترل هر گونه آشوب و برخورد با بحران ها و مبارزه با جرایم نیاز جدی به پایش تصویری است حال این کار را تاکنون نکرده‌ایم جای تعجب است.

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی در ماه رمضان عامدانه و هتاکانه روزه‌خواری می‌کنند که در شان جامعه ما نیست و باید برخورد جدی با این افراد شود.

حسینی در خصوص پوشش های نامناسب هم گفت: باید با این افراد برخورد شود استان یکپارچه شیعه هستیم در گذشته ها هر چند در دوره طاغوت قرار داشتیم اما به دلیل بافت شیعی و عشایری هیچ گونه انحراف پوششی نداشتیم اکنون در نظام جمهوری اسلامی زیبنده نیست که عده ای با لباس های آنچنانی در معابر و خیابان‌ها تردد می‌کنند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز گفته‌ایم که ورود پیدا کنند اما آنها کمبود نیرو دارند باید نیروی انتظامی برخورد جدی با رواج بدحجابی و ولنگاری داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.